MINIUTFLYKT TILL GENUA

Jag har fortfarande väldigt många bilder kvar från Italien som jag vill visa er, bland annat åkte vi till Genua en dag. Väl där, strosade vi runt i hamnen och i gamla stan, vi åt även massor av mat. Jag blev riktigt sugen på att köpa med mig de fina italienska böckerna, inte för att läsa (då jag inte kan mer än "hej" på italienska) utan istället ha det som inredning. Tyvärr hade jag bara en ryggsäck med mig till Italien så det får bli en annan gång. Senare på dagen gick vi till en mysig uteservering och drack drinkar och öl. Till drickat blev man serverad obegränsad mängd tapasrätter, så fort vi ätit upp kom servitören ut med mer mat :) Sen tog vi tåget hem till Vernazza som gick längs med kusten så vi kunde titta på solnedgången, väldigt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0