GELATERIA

"Glass i stora lass" kan man verkligen säga om vår Italienresa. Vissa dagar köpte vi två glassar per dag en på eftermiddagen och en till på kvällen. Jag skulle kunna fått i mig en tredje, fjärde, femte osv. men mitt samvete höll mig ifrån det. Smakerna som vi testade just den här gången var lakrits, vit choklad, kaktusfrukt, jordgubb, persika och röd pomelo.

 

Nu har vi precis kommit hem från Thailand (Nu blev ni antagligen konfundersamma men information om vår 2 h Thailands resa får ni imorgon)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hmmm...så kan du ju inte skriva, nu blev jag nyfiken som tusan!

2011-09-15 @ 09:56:54
Postat av: Josefin

ÅH GLASS!! :)

2011-09-15 @ 10:06:36
URL: http://josefinsmagasin.blogg.se/
Postat av: Camilla Svärd

Åh, man blir ju inte allt sugen på glass när man ser detta...

2011-09-15 @ 16:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0