TOMATSOPPA

Denna gudomligt goda tomatsoppa lagade jag häromdagen den innehåller färska tomater, basilika, lök, vitlök och kryddor. Mycket enkelt att göra så det kommer nog hända fler gånger!

 

Jag har fått hemläxa på att jag skriver för dåligt i min blogg, ska därför försöka förbättra mig på den punkten så att ni som inte träffar mig dagligen kan hålla er uppdaterade om vad som händer i mitt liv.

 

För er som inte vet så har jag börjat jobba på Swedbanks växel, så nu har jag precis avslutat en 2 veckors utbildning. Jag kommer jobba deltid fram till sommaren och därefter heltid under hela sommaren.

 

Skolan drog igång med en ny kurs i måndags nämligen Marketing in Cultural Industries. Det innebär att vi ska marknadsföra företag inom kulturella industrier så som musik, film, tv, böcker, m.m. Vår grupp ska göra ett arbete för SVT som ska bli riktigt spännande. Under kursens gång ska vi även få gå på en Opera föreställning och en konsert på Göterborgs symfoniker. Jag har aldrig gått på opera så det ska bli sjukt spännande.

 

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0