BARBAPAPA

Hela klassen åkte ner till Malmö igår för att göra ett studiebesök på ett företag som utvecklar videospel. Jag passade därför på att stanna i Malmö och hälsa på min söta systerdotter Stella.

 

Stella fyllde 1 år den 4 februari, men jag har inte hunnit träffa henne förrän nu så hon fick sin present igår. Det blev en enorm Barbapappa som jag sytt själv. Jag var först ute på stan och kollade efter Barbapappor (?) men jag hittade ingen tillräckligt stor. Så därför gick jag coh köpte tyg m.m. och knåpade ihop en istället.

 

Jag tror bilderna talar för sig själv om vad hon tyckte om den...Nu springer hon runt och ropar Barbapappa konstant :)

 


Kommentarer
Postat av: Josie

haha stackars barbapappa, han åker in i väggar och golv! Du är så duktig och Stella är underbar!

2011-04-21 @ 09:02:08
URL: http://josefinsmagasin.blogg.se/
Postat av: Camilla Svärd

Oj va söt hon är! Barbapappan blev sannerligen en hit. Ha det nu så jättebra nere i Skåneland och Glad Påsk! Kram

2011-04-21 @ 17:28:58
Postat av: Stella

Tack moster! Det var precis en sån lekkompis jag önskat mig :) har försökt säga det men ingen har förstått...

2011-04-22 @ 07:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0