MISS MY HAWAII

För er som inte vet så bodde jag i Honolulu, Hawaii i våras och gjorde min praktik och Andreas pluggade. Häromdagen satt jag och gick igenom alla våra 10 000 bilder därifrån och OJ vad man längtar tillbaka. Tänkte jag skulle välja ut några bilder att framkalla men när jag satt där och skulle välja ut bilder fick jag bara ångest och ville framkalla alla 10 000 :) Här får ni ett smakprov!
Detta var utsikten från min och Andreas lägenhet, trots att vi hade en del kackerlackor längtar jag faktiskt tillbaka till den med.
Här var vi på en strand som blivit rankad som en av världens vackraste. Observera att jag inte mixtrat med färgerna utan vattnet var sååå blått!
Observera att alla bilder är orginal och inget har gjorts i photoshop med dem..
Haha ser tungt ut för Andreas :)
Vad vore Hawaii utan sina vågor..
Denna sista bilden tog jag och Andreas tidigt en morgon, då vi gick upp 4.30 för att hinna iväg till soluppgången...
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0