Sista dagen på jobbet

Min chef med en negerboll, han la upp en bild på negerbollen på facebook för han tyckte det var så coolt att han åt en svensk chocolate ball ;)

 

Fina Joy, som också är praktikant, från Amsterdam.

På schemat idag gällde det att dekorera en nattklubb i Honolulu till "Coyote Ugly" tema.

Här sitter jag och täcker över Corona märket då det var en annan sponsor för kvällen.

Vet inte om det blev så mkt åt Coyote Ugly hållet, blev mer lite Western tema.

Igår berätta jag för en arbetskollega att jag aldrig testat "real Hawaiian Food" sen jag kom hit. Detta tyckte han inte var OK, så innan jag gick hem idag kom han inom jobbet med en äkta Hawaiiansk måltid, med pork inlindat i ngt konstigt, kyckling, tomatröra och ris...

 

Jag har en väldigt gullig pojkvän som i smyg hade planerat att hämta mat från vår favorit restaurang bredvid hans skola som en överraskning för mig ikväll. Tyvärr kom jag också på den bra iden att äta där så jag skrev ett mail och fråga om han ville hämta hem mat efter skolan. Men det är ju tanken som räknas tycker jag!

 

Fick förresten reda på igår att jag blivit struken från Master utbildningen i Göteborg till hösten, pga att mina betyg från London inte hunnit registreras än. Var därför lite ledsen igår, tills jag insåg att jag har världens bästa pojkvän så vad har jag då att vara ledsen över..ingenting! Allt löser sig, har haft väldigt mng motgångar med mina utbildningar men allt har alltid löst sig till det bästa i slutet så är helt övertygad om att det kommer göra det i det här fallet också!

 

Ha det bra!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: mamma Ing-Marie

Hej gullungen over there! Vi har precis avskeds- pussat Stella som var fin inför Anjas och Daniels bröllop ihop med sina föräldrar. Kan inte skolan i Halmstad hjälpa dig med betygen? Det var väl problem även när du skulle ha studielån! Annars har livet något annat i beredskap för dig framöver!? Ska bli kul att träffa dig och Andreas när ni kommer till Sverige igen. Var rädda om er! Gjort rabarberkaka med trädgårdens primörer. Kram mamma

Pappa och Emma hälsar

2010-05-08 @ 15:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0