Blått blått och blått!

Vi hyrde en mustang utan tak :)

Tur hade vi med vädret också, och vattnet var extra blått idag

Vi stannade vid en strand och åt frukost

Denna utsikten hade vi när vi käka frukost

Sen åkte vi vidare och hittade ännu blåare vatten och nästan en helt ensam strand bara till oss

Njuter 199%

Min pojkvän är en hejare på att stå på händerna

Jag förväntar mig att kunna åka till stranden när jag kommer hem också

Tjohooo

Vi fick en kompis

Andreas skulle testa att hoppa in i bilen utan att öppna dörren (ni vet som de gör i filmer) och som ni ser var han grym!!

 

Nu ska jag ha ett C-uppsats möte, sen ska jag och A gå ner på stan och käka..Vill inte åka ifrån min älskling i övermorgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0