Tisdag Kväll

Inne på Hilton området springer den här mannen runt varje kväll och tänder alla marschaller

Hej Hej...

Andreas med Honolulu i bakgrunden

Martina med Waikiki Beach i bakgrunden

Underbart väder

Waikiki Beach

Vi och havet

Puss

Fin solnedgång

Så här galen blir man av att köpa yoghurtglass. Så nyttigt men samtidigt så gott!

 

Nu ska jag och Andreas gå in till Downtown till hans skola och sälja hans böcker sen blir det att gå till mitt jobb och hämta upp mitt rekommendationsbrev från min chef. Kommer nog bli en promenad på två timmar, lite jobbigt när det är blå himmel ch stekande sol men det ska nog gå bra!


Kommentarer
Postat av: emma

Gryma bilder, nya kameran? Du är verkligen världens vackraste Tina! Snart syns vi och jag längtar...

2010-05-14 @ 00:33:17
URL: http://emmath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0