Jag har snubblat över en kackerlacka

Ja jag har faktiskt snubblat över en kackelacka även fast ni där hemma kanske tror att detta är omöjligt så lyckades jag med detta igår under min löparrunda. När vi är ute och joggar så springer det ganska mycket kackerlackor runt oss och då är det inte den storleken som vi har i lägenheten som kanske är 1-1.5 cm utan det är 5 cm klassen (okey kanske överdriver lite...men bara lite). Igår när vi sprang var det extra många kackerlackor ute på en löparrunda samtidigt som oss, och då jag är sjukt rädd för att trampa på liven och höra det där knarrande ljudet så hoppade jag över dem. Tyvärr råkade jag i ett av alla mina hopp fastna i mitt eget byxben så jag föll som en pannakaka ner och hamnade precis bredvid kackerlackan!!??!! Och jag var helt handlingsförlamad för jag hade skrapat upp mina handflator. Men som tur var kom Andreas till min undsättniing och räddade mig från den hemska kackerlackan!
Och sen levde vi lyckliga i alla våra dagar...

Bilde är tagen innan löparrundan, jag är alltså ont anande om att jag 15 minuter senare komer att snubbla över en kackerlacka!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0