Fira!!

Andreas är nu klar med sin finals-vecka, han skrev sista tentan igår och detta var vi tvugna att fira.

Först blev det stranden...

Sen gick vi till det här haket, som ni nog känner igen och drack drinkar

Andreas njuter med gott samvete

Träffade ett annat svenskt par här som råkade sitta precis bredvid oss, där tjejen tom var från Hässleholm, världen är allt bra liten!

 

Idag hyrde vi en Cabbe och körde runt på ön en sista gång, bilder kommer. Nu har jag bara tre dagar kvar här och tror inte jag fattat det än, har inte börjat packa än och har inte hunnit handla klart allt på min lista så vet inte riktig hur det ska gå, men sorgligt kommer det iaf bli när A lämnar av mig på flygplatsen det är en sak som är säker...snyft!!!

 

Ses snart!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0