En dag på jobbet

Denna vägen går jag till jobbet varje dag

Fem fönsterputsare långt uppepå högersida, hade behövt en saftig lön för att jobba som en sådan.

The office

Alla väggarna pryds av skivomslag och bilder på kändisar som chefen mött.

Lunch N' Learn, en lunch där vi bjuder in olika företag och har föredrag om vikten av att använda Social Media + att det bjuds på gratis lunch.

En panorama...

..vy över utsikten...

...från kontoret

 

Nu ska jag springa till jobbet och sista dagen! Lite ledsen i ögat känner jag mig..det ska bjudas på äkta negerbollar, de hade tyvärr inte pärlsocker i det här landet, vilket jag tycker det ska vara men det fick funka med kokosflingor :)

 

Ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: emma

Hihi roligt citat.. Vi gjorde också negerbollar här hemma förra veckan..Super gott och underskattat med egengjorda :) Så kul med alla dina bilder på bloggen! Snart ses vi... cant wait :)

2010-05-08 @ 00:47:52
URL: http://emmath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0