Trött

Jag och Andreas har faktiskt varit ute och gått varenda morgon sen jag kom hit (överdrev lite, men typ nästan varje morgon) men om man då inte går och lägger sig i tid kvällen innan blir man bara en sak och det är trött. Därför blir det ett kort inlägg för klockan är redan 22.30 här. Oftast går vi längs med den här floden för att slippa alla rödljusen (Tydligen ska den Hawaiianska polisen vara väldigt hårda med folk som går mot rött, och onödiga böter vill man ju helst slippa).






Sen har även den vanliga träningen kommit igång. Det blir väldigt lätt att gå till gymmet när man har det i samma hus,  och inte lika lätt att komma på ursäkter för att inte gå. Det är väl inget fancy gym, men det duger och fyller sin funktion. Vi tyckte det var onödigt att skaffa ett gymkort på ngt ställe när vi ändå hade detta som ingick i vår hyra. Här är en bild ifrån gymmet, fick även med den konstiga cykeln som står där nere som jag inte riktigt förstått mig på vad den ska vara bra för, känns mer som man ger AC till alla andra i rummet (det runda är som en stor fläkt typ) än att den ger träning.



Fick även ett brev på posten idag av min kära syster och hennes man, med massa bilder på min 1 månad gamla syster dotter Stella, TACK! Hon har fått ta plats på vårt kylskåp här i Honolulu (det kan ju vara ngt att skryta om sen när hon blir äldre).

Sov Gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0