Social Media Mixer

Nu är både jag och Andreas hemma från eventet. Jag lyckades få in Andreas gratis på eventet också, som egentligen skulle kostat 150 kr, genom att han ställde upp med att hjälpa till. Så vid 17 tiden åkte vi till restaurangen och började fixa iordning stället, var dock inte så mkt att fixa utan företagen fixa sina egna montrar, så vi hängde mest.

Eventet hette Social Media Mixer, och det gick ut på att mingla, det var ett bra tillfälle för business folk inom teknik världen att träffas och snacka och utbyta erfarenheter och tjänster. Sen var där även fyra olika företag som var där och visade upp sina produkter. Det bjöds på underhållning iform av DJ Hero och mat i form av kyckling spett, råfisk och vårrullar.



Jag och Ashley (som jobbar som event coordinator) tog emot gästerna.




En glad Andreas med en "name tag". Vi var tvugna att ha dessa då man fick rabatt på drinkarna i baren om man hade dem, plus att de var bra när folk mingla så de kunde veta vem de snackade med.





Det var så här stället såg ut.



Här har vi maten, som var riktigt god. Det som var godast var nog röran med rå tonfisk.




Det blev påfyllning ett antal gånger.





Free drink!



Jag var även delaktig i prisutdelningen, första priset var en maskin som tränade magmusklerna.



Här har vi vinnaren!



Sen gick vi hem i orkanstorm.


Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0