Skyscraper

Nu ligger jag och A i sängen med varsitt glas rödvin och är ganska trötta. Idag har jag som vanligt varit ledig från praktiken och A har fortfarande springbreak. Så vi åkte till outlet stället för att shoppa, som ligger knappt en timmes bussfärd bort från oss. När vi väl kom ut ifrån Levi's affären som vi spenderat en timme i bar vi på en sådan tung shoppingkasse som vi någonsin burit på, det var 4 par jeans, 2 par shorts och någon tröja och skjorta. Vi slutade inte shoppa efter Levis affären utan efter det var vi igång :) Vad man mår bra av att shoppa, riktig eufori!!

Jag tog lite bilder på skyskrapor idag, vilket är ganska typiskt för Honolulu.

Denna bilden tog jag nere i downtown.

Sen tog jag även en över området som heter Waikiki, nära där vi bor. Vet inte om bilden är för liten för att se stjärnorna men jag fick med att det var stjärnklart :)

 

Ser ni mig?

Ha det bra!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0