Resa till Maui bokad!!!!

På fredag efter Andreas slutar skolan flyger vi till en av de närliggande öarna och stannar där till på tisdag. Vi har även bokat bil för alla fyra dagarna så vi kan ta oss runt ön, det blev en Ford Mustang till Andreas stora förtjusning :). Maui ska vara en av de finare öarna här i Hawaii, där många newlyweds åker på honeymoon. Så ser verkligen fram emot att få se allt!!

Detta hotellet ska vi bo på...

 

Idag har jag och Andreas haft en ordentig städdag och lite ommöblering. TV:n som har stått framme och samlat damm åkte in i städskrubben. Vi insåg att vi inte tittat på den sen vi flyttat in och då gör den inte så mkt nytta framme.

Anledningen till att det blev ommöblering är pga att vi får storfrämmande den 29:e Mars. Som jag nämnt innan kommer min syster Emma och hennes kompis Amelie, och sen kommer även Maria och Malin :), Andreas systrar. Det ska bli sjukt skoj med lite bekanta ansikten från Sverige.

 

Nej nu ska jag Googla lite på vad vi ska hitta på när vi är på Maui.

 

Godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Malin

längtar!!:) jag tycker att ullared-hawaii lät intressant.. mkt fina skor du hittat:)

2010-03-17 @ 17:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0