Pa jobbet

Ar pa jobbet och det ar fullrulle, just nu tar jag en liten lunchbreak sa tankte passa pa att skriva nagra rader. Nar jag kom tillbaka fran Maui sa hade min chef gatt och klurat ut en del projekt till mig sa i onsdags forra veckan fick jag borja jobba med en iphone application contest som vi ska anordna, och det ar faktiskt riktigt skoj. Ar ansvarig for att skriva ihop anmalningsformular, den juridiska biten, och sjalvklart att marknadsfora tavlingen. Har aven borjat jobba lite for underhallningsforetaget som ar ett annat dotterforetag, de anordar olika konserter, castings och annat smatt och gatt inom underhallning. Sa nu haller jag pa att marknadsfora en reggae konsert som ska hallas i mitten av April, sa om nagon dar hemma ar sugen pa att ga kan ni kontakta mig for mer info :)

Ikvall kommer Emma, Amelie, Maria och Malin. Och just nu sitter de pa flyget hit till Hawaii och de landar om ca 9 timmar. Sa antagligen kommer de inte kunna kolla internet innan de landar sa jag kan avsloja att jag och Andreas har kopt varldens fulaste Hawaii skjortor och hawaii kransar som de ska valkomnas med :) (det kommer bilder kan jag lova!)

Ha det bra!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Skönt att höra att du har de bra och mycket att göra på jobbet. Hawaii-skjortor det är coolt!!!

Ta väl hand om gästerna. Ska hem och pussa på Stella och Anna som är på besök i Krstd. Kram Mamma

2010-03-30 @ 17:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0