Home Sweet Home

Nu är vi tillbaka hemma i vår lägenhet i Honolulu efter 4 dagar på ön Maui. Jag vet inte riktigt vad jag ska börja med att berätta, tror jag får ta alla delar lite organiserat i separata inlägg annars blir det nog bara rörigt. Så idag får ni se lite bilder från hotellet som var helt underbart. Vi funderade först på att boka ett hostel men det var gemensamt badrum och delade rum och då kändes det bättre att lägga till lite pengar och få ett riktigt hotell.

 

Jag och A vid poolen med restaurangen i bakgrunden

 

 

Utsikten från balkongen, observera att vi hade sjöutsikt man ser havet mellan husen.

 

 

Poolen med receptionen i bakgrunden

 

 

En drink i bubbelpoolen

 

 

Inte världens mest morgonpigga person :)

 

 

Vår fina bil under våra dagar på Maui, som fick kämpa hårt i alla backar och tusen svängar.

 

 

Bubbelbad med iskall rosé, är man på semester så är man!

 

 

Här visar Andreas upp vår säng som fick 5 av 5 solar. När vi bestämmde oss för detta hotellet kollade vi upp alla recensioner om det på nätet och nästan alla nämde sängarna och hur sköna dem var.

 

Nu blev det inte så roligt inlägg med några naturbilder, men det kommer! I slutet av veckan kommer ni nog vara trötta på alla bilder från Maui som jag har lagt upp (eller inte) :) För vi tog sammanlagt 1000 bilder under hela resan och då var vi tvugna att radera då jag inte hade med mig sladd eller dator till kameran.

 

GodNatt!

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofie Källqvist

Hejhej! Följer din blogg när jag väl är inne på internet...ser ut som ni ha det fantastiskt där borta!Hur länge ska ni bo där?Är faktiskt lite avis :)...ett ställe som jag oxå verkligen vill besöka!Ha det fint,kram!

2010-03-24 @ 18:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0