Hej Hej


Imorgon åker vi till Maui, jag längtar helt galet mycket. Idag har det blivit praktik, shopping, hula-hula dance och foodcourt.

 

En bild på vårt hus, tror våra fönster är med där någonstans, vi bor på hörnan som vätter hit.

 

 

Med nya skor, nya jeans och nytt linne var man redo att gå ut på stan.





Här svängdes det på både höfterna och magen.





Mumsig koreansk mat




Smaskig Thai till mig

Blir väl ett litet blogginlägg imorgon också till alla min nära och kära innan jag åker, sen får ni stå ut med lite bloggtorka i några dagar.

Sovgott!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilken läcker bild med flaggan och skyskrapan i bakgrunden.

2010-03-19 @ 21:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0