Förtydligande

Måste bara förklara mitt tidigare inlägg "Känner ni igen stället på bilden?". När jag var hemma i Sverige och skulle fixa min header till min blogg gick jag in på google och sökte på "bilder Hawaii" och fick upp den bilden som jag har idag, dvs den med palmer, grönt gräs och den spetsiga ön. När jag och Andreas var ute på vår trip runt ön i Lördags så dyker helt plötsigt samma ställe upp. Det roliga är att nu ser man hur mkt min bild i headern är photoshopad, inte riktigt lika grönt gräs i verkligheten :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: emma

Jaha okej, nu hänger jag med. Känner helt klart igen bilden nu när du förklarar ;)

2010-03-11 @ 11:13:49
URL: http://emmath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0