Event

Har sovmorgon idag, anledningen är att företaget ska anordna ett event ikväll som jag ska hjälpa till med. Eventet handlar om Social Media Marketing och där kommer vara olika företag som visar upp sig och sina produkter, sen kommer det även bjudas på gratis mat, GOTT!

Annars har jag blivit sjuk :( En förkylning har hoppat på mig, som spridit sig som en löpeld runt på kontoret. Vill ju inte vara sjuk när så mycket roligt händer, och speciellt inte till helgen då vi har planer. Så därför gick jag till apoteket igår och köpte en medicin som skulle hjälpa mot förkylning. Man kan ju hoppas att deras mediciner är lite starkare, tyckte jag kände mig lite bättre i morse men det var kanske bara önsketänkande.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0