Cheesecake Factory

För att fira min och Andreas dag (1/20 pärlbröllops år) gick vi ut och åt på restaurang, och inte vilken restaurang som helst utan Cheesecake Factory. Som man hör på namnet så är dem kända för deras otroligt läckra Cheesecake's. Då stället är väldigt känt och populärt i Honolulu var väntetiden 1 timme på att få bord där. Så jag och A kilade iväg till en bar och tog en drink så länge.

 

 

 

 

I väntan på att få bord kollar A in menyn och står farligt nära ett antal Cheesecake's

 

 

Ett glas rött och ett glas vitt slank ner

 

 

 

En mkt nöjd A med en spicy pasta med kyckling.

 

Vi var alltså på Cheesecake Factory igårkväll (Söndag) och ikväll (Måndag) är vi precis hemkomna från en joggingtur i lite duggregn. Snart ska min man sätta igång och laga Spaghetti med Köttfärsås till oss, och jag ska plugga + söka jobb, vi får se hur det går.

Så om det är någon som läser min blogg som behöver arbetskraft i sommar, så är jag en ung, fräsch, kvicktänkt, påläst och ambitiös nyutexaminerad tös inom marknadsföring på 25 jordsnurr. Maila mig isf på [email protected], helst inga skambud :)

 

Kram!


Kommentarer
Postat av: Emma

I Love Your Outfit...

2010-03-16 @ 09:52:21
URL: http://emmath.blogg.se/
Postat av: Anna

Precis vad jag oxå tänkte... Jätte fin klänning!

2010-03-17 @ 08:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0