EXAMEN



Här har vi hela min klass på vår examensdag, vi har alla klarat av tre år på Marknadsföringsprogrammet. Jag har nu fått en Kandidat Examen i Marknadsföring och det känns skönt. Jag gjorde GMAT testet i fredags och fick tyvärr inte så jätte bra resultat och då utbildningen i GBG bara tar in studenter efter hur bra de lyckas på GMAT testet så kommer jag antagligen inte komma in, känns lite trist men är glad på samma gång då jag istället får bli sambo med Andreas i Linköping.



Med tanke på att jag gått upp tidigt, skrivit ett 4 timmars långt prov, och kört bil från GBG till Halmstad samma dag som examensfesten, var jag lite orolig för att jag inte skulle orka med alla festligheter. Men det var inga problem jag höll igång till klockan 4. Vi började med en förfest i picassoparken med utsikt över Nissan. Sedan gick vi vidare till Trottobar med fördrink, 2-rätters och en massa dricka. Och vädret hade vi med oss!



Så här roligt hade vi hela kvällen lång! Kvällen avslutades på Mårtensson som är en nattklubb i Halmstad. Ända negativa med kvällen var att den var över alldeles för fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0