They sure know how to do Big Packs...

Var på ett ställe som heter Sam's Club idag det är en butik som säljer allt från tv apparater till mat. Men det annorlunda med Sam's Club är att de bara erbjuder storpack. Så vill du ha en liter mjölk så får du istället 3 liter och vill du egentligen bara ha en ctron får du 10..ja ni fattar! Jag gick dit för att köpa ett paket havregryn och ja jag kom hem med.....


...typ 5 paket, men nu har jag havregryn för hela vistelsen i alla fall. Det var inte jag som bar hem den som tur var det hade jag en snäll pojkvän som gjorde istället :) Det blev mer än bara havregryn så nu har vi ett väldigt välfyllt kylskåp.


Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0