Sunset

Idag har det varit praktik för hela slanten. Vet inte om jag berättat det tidigare, men min chef är väldigt virrig. Så han spottar ut idéer och projekt till mig, sen glömmer han lätt bort vad det var han sa för 5 minuter sen, så det blir jag som får försöka ha koll på hans virriga hjärna och snappa upp allt han säger till mig att göra. 

Men idag har jag i alla fall fått i uppdrag att skicka ut förfrågningar till företag om att få teknik prylar gratis i utbyte mot en artikel om produkten i vår tidning, idag skickade jag bland annat ut en förfrågan om en iPad :) Annars så håller jag på med att göra alla deras tjänster och produkter trademarked. Sen har jag ett annat projekt där jag ska göra ett Franchise agreement, då de ska göra sitt företag till franchise i California. Sen har jag fått i uppdrag att skriva ner alla teknik företag i Hawaii :) som de sen ska använda i sin tidning som bevis på att de vet vilka deras kunder är. Sen håller jag på att göra enkäter som vi ska dela ut på alla event för att se om det var uppskattat eller ej. När jag inte gör allt det här ovan sitter jag med social media och mitt projekt med min marknadsundersökning som jag berättat om tidigare.

Så jag har fullt upp, dagarna går jätte fort och det känns bra!

När jag kom hem från jobbet väntade min kära pojkvän på mig, och vi gick till stranden för att kolla solnedgången. Här kommer några bilder därifrån.



På väg mot stranden



At the beach.



snyggo



Underbart fint



Tänk att gifta sig på en strand :)



Ser nästan ut som jag glöder..



Ville inte göra månen avis, så den får också vara med på en bild.



Solen


Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad fina ni är tillsammans! =)

2010-02-25 @ 18:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0