High five!

Ännu en dag avklarad på praktiken. Idag fick jag sätta igång med att göra annonser som vi ska annonsera ut på craigslist (typ som blocket hemma), var faktiskt skoj. Jag har nog inte berättat om när jag skulle gå hem för dagen förra veckan, då så skulle jag bara gå in till min chef och säga hejdå då sätter han upp handen (som en high five, ni vet!) jag måste antagligen sett lite frånvarande och konstig ut (för det är väl inte riktigt något man förväntar sig av sin chef iaf inte hemma på en arbetsplats i Sverige), för då utbrister han "eller ni i Sverige kanske inte vet vad en high five är". Så idag fick jag istället en kram både när jag kom och när jag gick, för kram går ju garanterat hem i de flesta länder :)

Här kommer en Hawaii bild för att locka alla er där hemma att komma och hälsa på oss!


 

Godnatt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0