Den här utsikten kan jag nog leva med!



Här har ni utsikten från vår lägenhet på 16:e våningen.



Jag är alltså framme i Honolulu efter 24 timmars flygresa, men det var helt klart värt det. När jag kom till flygplatsen stog Andreas och väntade på mig och när vi kom hem hade han dukat upp med rödvin, färsk frukt, baguetter och ostar. Så som ni kanske förstått är jag nu Sambo för första gången (Om inte Emma Thores och min lilla etta på östermalm räknas) känns hur underbart som helst. Hade blivit glad för att bli sambo med Andreas i en liten sketen förort i Sverige men nu blev det ju i centrala Honolulu, och jag klagar inte!

Imorgon börjar min praktik, ska möta min kontaktperson klockan 9 på morgonen på kontoret. Det är som är planerat för dagen är att gå igenom de uppdrag jag ska få och sen en business lunch med japanska mat. Jag är skit nervös, sitter typ och hackar tänder och är helt frusen om fingrarna. Han skickade över lite av de uppdrag jag skulle få och det lät intressant, berättar mer om det senare.

Här kommer lite fler bilder från kvällen..



Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: Amelie

utsikten ser fantastisk ut :)

2010-02-10 @ 17:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0