Avatar

Jag och Andreas ska bl Avatarer har vi bestämt. Ni som inte har sett filmen så är det ett folk som lever i skogen och som kan flyga på drakliknande djur. Låter kanske inte så spännande men det är svårt att förklara. Som ni förstår var vi och såg filmen Avatar ikväll i 3D och måste säga att det är den bästa filmen jag sett på väldigt länge, likadant kände Andreas. Jag gick ifrån biosalongen för 3 timmar sen men kan ändå inte sluta tänka på filmen, det är oftast sådana filmer som är riktigt bra. Så alla ni som inte sett den tycker jag borde gå och se den, och då helst i 3D :)

Jag och Andreas visar det nya solglasögon-modet för sommaren...



 

Efter bion gick vi till en sportsbar och beställde in lite att dricka, öl till A och martini till mig...

 

 

Vi ska på fieldtrip imorgon bitti med Andreas klass så det blir en tidig morgon..

GodNatt!!

Kommentarer
Postat av: emma

Ohh vad härligt ni verkar ha det :) Avatar är en kanon film!!! Coolt att ni fick se den i 3D.. det finns inte här i halmstad!! Saknar dig puss

2010-02-20 @ 14:10:51
URL: http://emmath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0