Victoria Secret

Så jag kom ihåg att ta med kameran till jobbet, minneskortet också, men kom inte ihåg att ladda batteriet. Men lovar jag ska ta med kameran till jobbet nästa vecka så jag kan visa er hur det ser ut..

Idag har det blivit plugg plugg och plugg på C-uppsatsen. Har en checklista på ca 40 saker som jag sitter och jobbar efter. Så fort jag blir färdig med en sak på listan får jag bocka av den från pappret, och det är de bästa med allt!

När vi hade pluggat i 5 timmar i sträck så unnade jag och Andreas oss att sticka över till the shopping center. Blev något fint från Victoria Secret, en helt underbar affär för oss tjejer :) (och killar)



Nu är jag så trött så jag orkar inte hålla uppe ögonen längre..imorgon blir en lång dag då vi ska flyga til Kauai!!!!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ing-Marie

Städat bland dina kläder och skor som finns hos oss! Du har ganska mycket så jag vore tacksam om du inte handlar för mycke'. Visserligen blir det ditt bekymmer nu. Duktig du är som pluggar på uppsatsen. Ska bli skoj att få hem dig! Kram mamma / pappa hälsar likaså lillis som fyller 19 imorgon

2010-05-01 @ 19:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0