Underbara solnedgång



Andreas systrar vid solnedgången

Ser helt underbart mysigt ut!

Killarna bevakade också solnedgången

Detta skulle bli ett fint vykort :)

Därefter blev det grillning, och denna gången var det 4 grillmästare :)

Hilton hotellen håller varje fredag en fyrverkerishow

Ganska impad av mig själv att jag hann få med några fyrverkerier.

Nu ikväll ska det festas här igen, dock kan inte jag följa med igen...läste om hjärnskakning och då ska man inte dricka eller utföra fysiskt aktivitet så det blir en lugn helg för min del. Men jag behöver plugga ganska mycket så det passar väl egentligen ganska bra! Imorgon ska vi hyra bil och åka till Waimea för 4:e gången för mig och Andreas. Älskar den stranden, men pga min tå kan jag inte bada..men kommer bli mysigt ändå.

 

Ha det Bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0