Skattjakt

Idag när jag kom hem ifrån jobbet låg det EN SALTLAKRITSBIT på min dator. Tydligen fanns det 8 bitar till ngnstans i lägenheten så det blev en liten skattjakt på 5 minuter. Och jag visste ju vad som var på spel och därför gick jag all in!

Inget där...

inget där...

men där hittade jag två bitar..

Så här glad blev man för åtta bitar svenskt saltlakrits..

Efter skattjakten var slut visade sig att det hade kommit mer än bara åtta bitar godis från Sverige. Ni som känner mig vet ju att jag absolut älskar saltlakrits och det är något jag har haft lite problem med att skaffa fram nu under ett års tid, först då jag bodde i London och nu på Hawaii. Så nu ska Andreas få hjälpa mig att ransonera godisintaget så det inte blir saltlakrits till frukost :) Tack Mamma och Pappa för godiset!

 

Nu ska det ut och springas!

Kram


Kommentarer
Postat av: jennina

gud så smarrigt. Vad rolig andreas är som fixar skattjakter, sånt är ju bara så kul!!! Ni verkar ha det helt fantastiskt och kul att det går så bra för er båda. Ha det underbart så länge så kanske vi ses till sommaren, Tristan är ju redan 7,5 månad nu :) och du har blivit moster också, så mysigt och kul att komma hem till. Kram till er!

2010-05-07 @ 17:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0