Pumpernickel pickel?!

Ikväll blev det ost och vinkväll, inte så ovanligt för att vara vi :) Men det är ju såå gott! Men innan det blev det en liten runda till USA:s 16:e största shoppingcenter där jag införskaffade ett par vita Keds tygskor, sommriga och fina. Det var inte så varmt nere vid poolen som jag föreställt mig för det blåste 20 m/s (tror jag det stog på väderleksrapporten). Så efter att jag legat där i en timme med filten omsvept om mig kom min underbaraste pojkvän ner med en fleecefilt och en varm kopp te. Han hade sett hur jag tagit på mig mer och mer kläder så han antog att en filt och en kopp te kunde komma bra till pass, finns ingen bättre!

Här kommer bilder ifrån ikväll...

 

 

 


Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0