Plugg, jobb, plugg och jobb

Ville bara beklaga mig over hur mycket jag har att gora fortillfallet bade pa jobb och i skolan. Det ar sa klart den beromda C-uppsatsen som trycker ner mina axlar en bra bit, och sen har vi den kara praktikrapporten som ska sammanfatta mina tre manader har pa mitt foretag + min tid i Halmstad. Sen har jag Grafisk Produktion som jag ska forsoka avsluta denna terminen ocksa, det ar en distanskurs som jag hoppade pa for ett ar sen men som fortfarande hanger efter mig. Inte nog med allt detta sa har jag det dar sablans GMAT testet i borjan av Juni som jag maste borja plugga pa. Och inte nog med allt det har sa har jag aven sjukt mycket att gora pa jobbet och jag slutar om 3 veckor, just nu sitter jag med en marknads plan en massa event och konserter samt social media, puhhhhh....


Nej men gud vad skont det kanns nu, kanns mycket battre nar jag fick ut allt det dar. For da finns det ju nagra manniskor dar ute som kanske tycker lite synd om mig :)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0