Ingen återvändo

Ok, nu börjar allvaret, jag har bestämt mig för att börja träna inför en svensk klassiker :) Vi kommer inte göra den förrän om 2-3 år men jag känner mig taggad med att börja få upp min kondition och sen försöka hålla igång den och sen såklart även förbättra den.

Så nu har jag sagt det till alla er läsare så nu finns det ingen återvändo. Men det börjar bra var ute och sprang 5 kilometer igår och idag ska vi ut och ta en joggingtur igen efter solen gått ner. Vet dock inte hur jag ska lösa det där med Vasaloppet!? Tycker pappas rullskidor verkar livsfarliga och jag vill ju inte dö på kuppen, har ni några förslag så tar jag gärna emot dem.

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0