Hej

Sorry att det har blivit lite dåligt med bilder de senaste dagarna, jag tog med mig kameran igår till jobbet för jag tänkte att ni skulle få följa med mig på en vanlig dag på jobbet :) Tyvärr glömde jag minneskortet hemma så de blev inga bilder. Men tänkte göra ett nytt försök idag får se om jag kommer ihåg det.

Att ringa runt till företag igår gick jätte bra och alla var riktigt snälla mot mig, kanske beror på att man sa att man var från the Mayor's office :) Hon som är vice president för mitt företaget sa igår att hon personligen skulle skriva ett rekommendations brev till mig för hon tycker jag är grym :) Och hon är inte ens min handledare, men ju fler sådana brev desto bättre!

Så förhoppningsvis kommer det bilder ikväll istället!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0