Ett choklad eller en choklad?

Idag hade Andreas bestämt sig för att vara ansvarig för väckarklockan när den ringde. Vår rutin på morgonen har varit sådan att jag går upp när klockan ringer och slänger Andreas träningskläder i sängen som gärna ligger kvar och sover lite längre. Men han bestämde sig igår för att han skulle bättra sig och tro det eller ej men i morse var det jag som fick klä på mig i sängen :) Dock en timme senare än tänkt, men det gjorde inte så mkt bara stolt över min pojkvän :) :) Han kommer kanske tom snart kunna klassas som en morgonpigg människa!

Idag pluggade vi från 7.30 på morgonen till kl 12.00 sen gick vi till stranden och mös. Det var hur underbart som helst och jätte varmt, märks att sommaren är på väg!

Senare på eftermiddagen gick vi till det här mysiga stället och beställde lite dricka i baren och la oss sedan i poolen och tittade ut mot havet.

Finns inte mkt att klaga på

Regnbåge!

 

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0