Count down

Nu är det mindre än 6 veckor tills jag åker hem till Sverige. Vill inte riktigt börja tänka på det, men är ganska säker på att jag kommer hinna med allt som jag vill hinna göra tills dess som tur är. Känns bara lite sorgligt när man börjar tänka på att detta underbara liv vi lever här på Hawaii snart ska ta slut. Men positiv som jag är så får man väl se det som så att hemma i Sverige väntar oss nya äventyr. Jag har tex bestämt mig för att börja klättra när jag kommer hem till Sverige, det där med natur och lite adrenalin har blivit min grej känner jag. Så Sverige till sommaren kommer nog inte bli helt fel det heller (försöker jag intala mig). 

Här får ni lite bilder från den fina stranden som jag och A besökte förra helgen (som blivit rankad som en av världens finaste stränder), vi åkte tillbaka dit denna helgen och ade lite mer tur med vädret.

Kom och tänka på det att man har inte så mkt att klaga över när man står på en av världens finaste stränder, inte ens en kapad stortå :)

Nya Dressman reklamen kanske??

 

Ha det bra!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0