Besök + Överraskning (för Andreas)

Sååå nu får jag äntligen berätta en hemlis jag gått och hållt på i sisådär en månad. Nu är äntligen Björn, Jonas och Robin här, Andreas kompisar från Linköping. Jag har haft kontakt med dem i en månad och vi har bestämt att de skulle komma hit utan att Andreas skulle få reda på något och överraska honom :)

Jag missade tyvärr Andreas min när han fick syn på killarna, men tydligen hade den varit obeskrivbar. Det hade blivit en lång tystnad då han mest bara stått och gapat.

Överraskningen gick till på följande sätt..Jag hade ringt killarna dagen innan och bestämt med dem att komma till vår lägenhet efter 11 på morgonen för då var jag säker på att Andreas var i skolan. Sen såg dem till att spexa upp lägenheten med ballonger överallt, och i ballongerna hängde ett shotglas med shot i såklart! Så när Andreas kom innanför dörren så möttes han av den här synen och killarna var inlåsta i vårt sovrum. Andreas hade inte misstänkt någonting när han gick in i lägenheten. Han trodde typ att det var Emma och Amelie som hade gjort det fint för att det var deras sista kväll.. Men han blev ju måttligt överraskad när han öppnade sovrumsdörren...

Jonas, Björn och Andreas

många ballonger..

Sen var killarna såå snälla och laga spaghetti med carbonara..

Det blev en otroligt mysig stämning i lägenhetenmed alla ballonger

Här har vi ett av alla shotglas som hängde från ballongerna..

Ballonger, solnedgång och fest!

Alla killarna hade matchande boy scout tröjor som införskaffats på en secondhand butik i LA.

Nu är alla andra ute och festar medans jag ligger hemma i sängen :( Anledningen är att jag gjort mig illa när jag skulle gå till jobbet imorse, vet inte riktigt hur det gick till men jag snubblade och slog i foten i något så min stortå har blivit choppad på toppen. Så gör helt galet ont och det blödde något enormt. Men förhoppningsvis läker det så jag inte behöver uppsöka farbror doktorn!

Om tre timmar ska jag gå och vinka av Emma och Amelie vid bussen till flygplatsen. Så sorgligt att de redan ska åka hem :( Men men vi kommer ju ses snart för jag åker hem om 5 veckor (fast det vill jag nog inte riktigt).

 

SovGott!


Kommentarer
Postat av: Gunnar

Hej på er alla! Man blir glad och njuter med er när man ser på alla fina kort, sen dessa två töser som "pluggar i soffan"

Hälsn.Farsan

2010-04-10 @ 01:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0