LONDON

Förra hösten bodde jag i London och pluggade på Westminster University. Saknar London-tiden nu när man tittar på bilder från den hösten..
Hösten som jag bodde där så var där jätte fint väder, regna knappt något alls. Eller var det för att jag förväntade mig det värsta. Till vänster har ni orangea höstblad och till höger Camden Market.
Frukt...
Så här minns jag London...blå himmel varje dag!
Till vänster har ni huset som jag bodde i det låg i High-gate som var ett ganska fint område, med Sting och George Michael som grannar. På högra bilden ser ni mig ta jullov där jag lämnar in allt det sista i skolan.
Denna bilden får avsluta London..saknar mina roomies :)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0